Facebook Twitter Instagram YouTube Bloglovin' Newsletter Email

16.1.13

Favorite Books | Part 1

Σήμερα σας ετοίμασα ένα διαφορετικό ποστ που δεν έχει να κάνει σχέση με την ομορφιά.
Σας το είχα προτείνει στη σελίδα μας στο Facebook και πολλές από εσάς δείξατε ενδιαφέρον. 
Έτσι λοιπόν εδώ είμαστε! Αγαπημένα βιβλία (μέρος 1) που έχω διαβάσει και ξεχωρίσει μέχρι στιγμής. Σίγουρα στο μέλλον θα υπάρξει κι άλλο ποστ, κατά καιρούς που θα έχω να μοιραστώ μαζί σας κι άλλα αγαπημένα βιβλία. Ένα λοιπόν διαφορετικό ποστ με πολύ αγάπη για να μοιραστούμε, να προτείνουμε αλλά και να ανταλλάξουμε απόψεις για τα βιβλία.

*Κάτω από τα βιβλία θα σας παραθέτω μόνο την περίληψη και αυτό για να μην μαρτυρήσω περισσότερα από τι πρέπει, και χάσετε στο τέλος το ενδιαφέρον σας σε περίπτωση που θελήσετε να το διαβάσετε.

Το ημερολόγιο μιας Λολίτας - Πια Περα
Εκδόσεις Ψυχογιός

"Μια ενδιαφέρουσα αυτοπαρουσίαση, το ημερολόγιο μιας Λολίτας κορυφώνει το ενδιαφέρον μας για την εκπληκτική αυτή γυναίκα-παιδί γιατί είναι βασισμένο πάνω στο προσωπικό της ημερολόγιο. Μέχρι στιγμής, η ιστορία της μας ήταν γνωστή από τη μαρτυρία του πατριού της, όπως παρουσιάζεται από τον Ναμπόκοφ στο κλασικό πλέον μυθιστόρημά του που κυκλοφόρησε το 1958. Τώρα είναι η δική της φωνή που με ειλικρίνεια αφηγείται την περιπέτεια που έζησε με το Γάλλο καθηγητή και πατριό της. Η Πία Πέρα απομονώνει τη Λολίτα από τον ερωτικό της μύθο και την αφήνει να διηγηθεί την ιστορία της. Η ηρωίδα εκθέτει τον εαυτό της απλά, ωμά, αληθινά. Περιγράφει τα γεγονότα όπως ακριβώς συνέβησαν, χωρίς να τα ωραιοποιεί, με όλο το ρεαλισμό και την άγνοια της ντροπής που η αθωότητα της ηλικίας της υποβάλλει. Εδώ, μια δωδεκάχρονη κοπέλα ενσαρκώνει τα δύο πρόσωπα της Εύας, την αθωότητα και την πανουργία. Αυτό το βιβλίο αφήνει τον αναγνώστη να ανακαλύψει ο ίδιος την ταυτότητα της αινιγματικής Λολίτας συμμετέχοντας στην ένταση του ερωτικού της ενστίκτου. Παράλληλα, παρουσιάζει μια σχεδόν άγνωστη πτυχή της έφηβης κοπέλας που θα συγκινήσει πολλούς. Πρόκειται για ένα βιβλίο-ορόσημο στη σύγχρονη λογοτεχνία γιατί μας δίνει ένα μάθημα ηθικής με τον πιο αστείο και ταυτόχρονα με τον πιο συγκινητικό τρόπο." 

Με τα μάτια της ψυχής - Όμηρος Αβραμίδης
Εκδόσεις Ωκεανίδα

"Ζούσαν και οι δύο παγιδευμένοι σε ένα αίσθημα μειονεξίας που τους στερούσε τις χαρές τις ζωής. Εκείνος κουβαλούσε ένα τραυματικό παρελθόν, εκείνη ένα αβάσταχτο παρόν. Το όνειρο της αγάπης ήταν άπιαστο και για τους δύο - ή τουλάχιστον έτσι πίστευαν - μέχρι εκείνη τη μέρα του Μάη που γνωρίστηκαν τυχαία και αγαπήθηκαν παράφορα. Μαζί γνώρισαν ένα παράδεισο που ποτέ πριν δεν είχαν φανταστεί. Όμως από μία παραξενιά της μοίρας, τη στιγμή που το μέλλον πρόβαλλε μπροστά τους γεμάτο ελπίδες, ορθώθηκε ανάμεσα τους το παρελθόν, αμείλικτο, απειλητικό, αναγκάζοντας εκείνον να εξαφανιστεί απροειδοποίητα από τη ζωή της. Εκείνη έμεινε να τον ψάχνει απεγνωσμένα και κάποτε έπαψε να τον περιμένει. Μα η ζωή έχει πολλά γυρίσματα..."

Μερσέντες Χιλ - Χρυσηίδα Δημουλίδου
Εκδόσεις Ψυχογιός

"Η Μερσέντες Χιλ, μια νεαρή και πάμφτωχη κοπέλα, γίνεται η διασημότερη ηθοποιός του βωβού κινηματογράφου στην Αμερική του 1930. Η απαράμιλλη ομορφιά και το ταλέντο της αφήνουν άναυδο όποιον την αντικρίζει. Κι εκείνη, σαν βασίλισσα, απολαμβάνει απ' το θρόνο της όλα όσα της προσφέρουν τα νιάτα της. Οι άνδρες την ερωτεύονται με πάθος, απλώνοντας την καρδιά τους και τις περιουσίες τους στα πόδια της. Η δική της καρδιά όμως είναι δοσμένη μόνο στην καριέρα της. Μέχρι που ένας άνδρας ξυπνάει για πρώτη φορά μέσα της έναν πρωτόγνωρο έρωτα… Και μια μέρα η Μερσέντες, διαπιστώνοντας ότι η ανελέητη φθορά του χρόνου στραγγίζει όχι μόνο την ομορφιά αλλά και την υγεία της, εξαφανίζεται χωρίς το παραμικρό ίχνος, αφήνοντας πίσω της τον άνδρα της, παραγωγό κινηματογράφου, και τη μικρή της κόρη. Οι περισσότεροι τη θεωρούν νεκρή. Χρόνια μετά, γερασμένη και ξεχασμένη, δεν ελπίζει πια σε τίποτε και σε κανέναν. Ώσπου μια παράξενη γυναίκα τής υπόσχεται αυτό που δεν μπορεί να κάνει κανείς, ακόμη και ο Θεός. Και η Μερσέντες δέχεται να παίξει το επικίνδυνο αυτό παιχνίδι της μοίρας. Θέλει να πάψει να πονά, θέλει να ερωτευτεί, να ξαναγίνει βασίλισσα στον παλιό θρόνο της. Θέλει μια δεύτερη ευκαιρία.
Η Χρυσηίδα Δημουλίδου έρχεται αυτή τη φορά με ένα δυνατό ερωτικό, μεταφυσικό θρίλερ που θα σας καθηλώσει."


Το σταυροδρόμι των ψυχών - Χρυσηίδα Δημουλίδου
Εκδόσεις Ψυχογιός

"Η Ελληνοαμερικανίδα Κάσι Πάλμερ ζει στην Καλιφόρνια, στο Λος Άντζελες, παντρεμένη και ευτυχισμένη επί είκοσι δύο χρόνια με τον επιτυχημένο πλαστικό χειρουργό των σταρ του Χόλιγουντ, Σταν Πάλμερ, όταν κάποια περίεργα όνειρα έρχονται να ταράξουν τον ύπνο και την καθημερινότητά της. Η Κάσι αρχίζει να αναζητά τις λησμονημένες παιδικές της αναμνήσεις, στη γη του πατέρα της, στο νησί της Αμοργού, στην Ελλάδα. Εκεί την περιμένει το πεπρωμένο της και η Κάσι αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι πια ο ίδιος άνθρωπος. Δύο άλλες γυναίκες, που έζησαν πολλά χρόνια πριν από εκείνη, την αναζητούν, ρίχνοντας τις σκιές τους στα όνειρά της και διεκδικώντας μερίδιο από τη ζωή της. Η Κάσι αφήνεται στα χέρια τους, αψηφώντας κάθε νόμο της λογικής, όταν διαπιστώνει ότι ένας μεγάλος ανεκπλήρωτος έρωτας ζητά να αναστηθεί μέσα από τη δική της ύπαρξη. Μια σαρωτική θύελλα γεγονότων μαστιγώνει το παρόν της, ενώ ένα τραγικό παρελθόν ζητάει να δικαιωθεί. Ποιες είναι αυτές οι γυναίκες που σέρνουν ακόμη τις φιγούρες τους μέσα στους αιώνες; Ποιος είναι αυτός ο άνδρας που τις αγάπησε τόσο πολύ; Ένα μεταφυσικό αισθηματικό θρίλερ της γνωστής συγγραφέως Χρυσηίδας Δημουλίδου που θα σας καθηλώσει, θα σας προβληματίσει και ίσως σας λυτρώσει από τους επίγειους φόβους σας."


Τα δάκρυα του θεού - Χρυσηίδα Δημουλίδου
Εκδόσεις Λιβάνη

"Λένε πως εμάς τις πουτάνες, κάθε φορά που ο Θεός μας βλέπει δακρύζει... Δακρύζει από ντροπή, μια και σε μας δεν περισσεύει. Μα αν ο Θεός δακρύζει, ο Θάνατος μας χρωστάει!
Ονομάζομαι Ευγενία Φράνκου και είμαι πλέον ογδόντα χρονών. Τα τελευταία τριάντα χρόνια ζω σε μια μικρή γραφική πόλη της Βόρειας Ελλάδας, όπου χαίρω απέραντου σεβασμού, όχι μόνο από την οικογένειά μου, αλλά και από όλους τους κατοίκους. Κανείς δε γνωρίζει ότι πίσω από το αξιότιμο όνομά μου κρύβεται το Τζενάκι, η Τζενάρα, η μαντάμ Τζένη, που πολλά χρόνια πριν ήταν το πρώτο όνομα της Τρούμπας.
Τι; Δε γνωρίζετε την Τρούμπα; Α, τότε, φίλτατε, πρέπει να είστε πολύ νέος. Πάρα πολύ νέος. Οι γονείς σας όμως σίγουρα θυμούνται αυτή τη γειτονιά του Πειραιά, που κάποτε υπήρξε θρύλος.
Κι ενώ πίστευα ότι είχα λησμονήσει το παρελθόν μου, εκείνο, καθώς φαίνεται, δε με ξέχασε και μετά από τόσα χρόνια χτύπησε ξαφνικά την πόρτα μου, δημιουργώντας το μεγαλύτερο δίλημμα της ζωής μου: να φανερώσω ποια πραγματικά είμαι ή να κομματιάσω την ερωτευμένη καρδιά της εγγονής μου, του μόνου ανθρώπου που αγάπησα όσο τίποτε άλλο στον κόσμο...εκτός από εκείνον..."

Εσείς έχετε διαβάσει κάποιο από αυτά τα βιβλία; Πως σας φάνηκαν;
Τι είδη βιβλίων προτιμάτε να διαβάζετε; Μοιραστείτε μαζί μου και τα δικά σας αγαπημένα.
Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το ποστ και πείτε μου αν θέλετε να δείτε κι άλλα στο μέλλον.

Πολλά φιλιά,
Δέσποινα


ΥΓ. Το πόστ δεν είναι διαφημιστικό αλλά ενημερωτικό.

9 σχόλια:

  1. polu omorfo post eidika gia mena p trelenomai gia biblia! ego diabasei ths dhmoulidou to staurodromi ton psuxon k m arese arketa! thelo oposdhpote na diabaso tou omhrou abramidh grafei toso oraia p ola t ta biblia ta lateuo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σταυροδρόμι των ψυχών έχει κ συνέχεια αλλά ακόμα δεν έτυχε να το διαβάσω... λατρεύω Δημουλίδου και Αβραμίδη γράφουν υπέροχα! :)
      Έχεις να μου προτείνεις κάποιο άλλο βιβλίο εσύ;;

      Διαγραφή
  2. ax o abramidis einai foveros!i dimoulidou palia egrafe akoma kalutera kata ti gnwmi mou,exeis diabasei ta palia its?einai klaseis anwtera apo t teleytaia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω διαβάσει τα περισσότερα της Δημουλίδου παλιά καινούργια...και προσωπικά ότι γράφει μου αρέσει πολύ :) είναι από της αγαπημένες μου συγγραφείς :)

      Διαγραφή
  3. Πως μου ξέφυγε αυτό το εξαιρετικά ενδιαφέρον ποστ! Ααααααα! Θα με μαλώσω :p

    Εγώ κορίτσια είμαι φαν περισσότερο της ξένης κλασικής λογοτεχνίας οπότε θα σας πρότεινα τα: Ο Ηλίθιος του Ντοστογιέφσκι, Τα σταφύλια της οργής του Στάινμπεκ, Γη του Εμίλ Ζολά (εκπληκτικό!) και πολλά άλλα.

    Επίσης έχει φοβερό γράψιμο ο Ζάχος Χατζηφωτίου και με εξέπληξε ευχάριστα! Τα: Εν οίκω εν δήμω και Κάποτε στη Μύκονο είναι εξαιρετικά και τα συστήνω ανεπιφύλακτα.

    Τέλος να προσθέσω και την αγαπημένη μου Ρουθ Ρέντελ την οποία συστήνω στους λάτρεις της αστυνομικής λογοτεχνίας (και ψυχολογικού θρίλερ). Τώρα διαβάζω το πολύ ενδιαφέρον βιβλίο της: Το σπίτι του Θανάτου.

    Ελπίζω να σε κάλυψα προς το παρόν Debbie και θα αναφέρω οτι δεν έχω διαβάσει ποτέ βιβλίο της Δημουλίδου αλλά αφού όλοι λένε οτι είναι πολύ καλή...θα πρέπει να πάρω ένα βιβλίο της σύντομα! Και μάλιστα δεν θα το αγοράσω...θα το δανειστώ...ανταλλάξω κλπ...Οι εποχές είναι δύσκολες για νέες αγορές..όσο κι αν δυσαρεστώ την κυρία Δημουλίδου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι... χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ... θα φροντίσω σύντομα να υπάρξει κ άλλο με περισσότερα αγαπημένα μας βιβλία!!
      Να σου πω την αλήθεια μου δεν έχω διαβάσει ούτε ήξερα τίποτα από ότι είπες, θα τα έχω στα υπόψιν μου... εγώ αυτό τον καιρό διαβάζω ένα γλυκανάλατο να το πω;; δεν ξέρω αν είναι η σωστή λέξη το "γλυκιά ζωή, αθώα ψέματα" της Lauren Conrad λέει πως η συγγραφέας είναι 1η στην λίστα των New york times... θα δείξει....

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΑΣΝ ΠΟΛΥ. ΑΓΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ : ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ ,ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΕΜΙΡΗ.
      ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΛΛΑ .ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΕΓΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ : ΓΥΑΛΙΝΟ ΡΟΔΟ, Μ΄ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Σ'ΑΓΑΠΩ ,ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ,ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ (ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΥΣΤΑΘΟΥ) ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΠΙΓΟΝΤΩΣ ΓΑΜΠΡΟΣ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΑΡΡΑΒΩΝΙΑΣΤΙΚΙΑ ,ΠΕΣ ΤΟ ΨΕΜΑΤΑ (ΔΕΜΙΡΗ) ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΗΞΕΡΕ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΓΑΠΑΕΙ( ΤΖΙΡΙΤΑ) Ο ΛΥΚΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ , ΤΟ ΦΙΛΙ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ (ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ)

      ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΡΙΚΑ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΛΑ.
      ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ .ΦΙΛΙΑ.

      Διαγραφή
  4. Θα αγοράσω σίγουρα του Αβραμίδη γιατί έχω ακούσει καλά λογια. Έχω διαβάσει πολλά απο Δημουλιδου, αλλά δεν είμαι φιλη!! Σου προτείνω ο υποβολές (Ντ.Καριζι-Ωκαιανιδα), ο πίνακας της Φλάνδρας (Α.Περεθ-Ρεβερτε-πατακης),ο έρωτας νοσταλγισε την Κούβα (Χ.Γκουτιερες-μεταιχμιο),ο ερωτευμένος πολωνός(Βαμβουνάκη) και αν σου αρέσουν τα αστυνομικα, υπαρχουν πολύ καλά εκδ.μεταίχμιο (τα pocket κοστίζουν 5-6€) & εκδ. Ψυχογιός η σειρα crime. Καλά διάβασματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tης Δημουλίδου τα έχω διαβάσει. Ευχάριστα.
    Τα άλλα μου έχου ξεφύγει...μέχρι τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή