Facebook Twitter Instagram YouTube Bloglovin' Newsletter Email

21.2.15

Dead in Life | Half Skull Makeup


Σίγουρα οι απόκριες είναι η ιδανικότερη στιγμή για να παίξεις με το μακιγιάζ. Χωρίς κανένας να μπορεί να σου πει ότι θέλει. Αφού το μακιγιάζ, όσο υπερβολικό κι αν είναι, αποτελεί μέρος ενός concept, μιας ιδέας, και του ρόλου που θέλεις να ταυτιστείς. Μπορείς μέσα από το μακιγιάζ να τσαλακωθείς. και να αλλάξεις ή και να δημιουργήσεις ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο. Μπορεί επίσης συνδυάζοντας ένα απλό ντύσιμο κι ένα αποκριάτικο μακιγιάζ να φτιάξεις ένα ολόκληρο look. Εγώ σε αυτό το σημείο θα σου πω να μην φοβηθείς και να πειραματιστείς. Μπορείς ακόμα και να αυτοσχεδιάσεις με ότι προϊόντα και υλικά διαθέτεις. Έτσι λοιπόν σήμερα επί ευκαιρίας των αποκριών επέλεξα να κάνω ένα Half Skull Makeup. Δεν είναι δύσκολο μακιγιάζ. Αρκεί να κατανοήσεις ακριβώς τα οστά του προσώπου. Έπειτα με σταθερές γραμμές κι ένα άσπρο-μαύρο face paint, gel eyeliner και μαύρο μολύβι ματιών είναι εύκολο να το δημιουργήσεις. Σκιάζωντας τα σημεία του προσώπου που θέλεις. Επίσης αυτό το look ήθελα να είναι αρκετά τρομακτικό, γι' αυτό έκανα σκελετό το μισό κομμάτι του προσώπου, λες και ο χαρακτήρας μου έχει δύο πρόσωπα. Στο άλλο μισό ένα απλό μακιγιάζ με γήινες-καφέ αποχρώσεις, eyeliner και κόκκινο κραγιόν ήταν το ιδανικότερο για να ταιριάξει με το νεκρό κομμάτι του χαρακτήρα μου.
Να ευχαριστήσω την μαμά της παρέας που ήταν το μοντέλο μου γι' αυτή την φορά.







Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα:

W7 / Camera Ready Anti-Redness Primer
L'Oreal / Skin Perfection Magic Touch Instant Blur
Rona Ross / Zin Color Paint Stick (White & Black)
Kryolan /  Supracolor TV White
Kryolan / Dermacolor Camouflage Cream D62
Kryolan / Dry Powder
Baby Powder
Kryolan / Contour Pencil 971
Essence / Gel Eyeliner Midnight in Paris
La Roche-Posay  / Toleriane Teint Hydrating Water-Cream Foundation
Essence / Stay All Day 16h Long-Lasting Concealer
W7 / Honolulu Bronzer
Astra / Double Blush No 01
The Balm / Mary-Lou Manizer
Jordana / Eye Primer
Sleek / i-Divine Ultra Matts V2 Palette
Too Faced / Chocolate Bar
L'Oreal / Miss Manga Mascara
Golden Rose / Velvet Matte Lipstick 19

Για περισσότερα μακιγιάζ μπορείς να με ακολουθήσεις στην σελίδα μου στο Facebook εδώ. Θα χαρώ να σε δω κι εκεί. Επίσης άφησε μου ένα σχόλιο με ιδέες για έμπνευση για επόμενα μακιγιάζ που θα ήθελες να δεις.
Πως σου φαίνεται το Half Skull Makeup; Τι μακιγιάζ έκανες για τις απόκριες;

Πολλά φιλιά,
Σοφία

FOLLOW SISTERS BEAUTE ON:

Makeup/Photos: Sophia A.

6 σχόλια:

  1. Υπέροχο! Μπράβο!
    P.S. Κούκλα η μαμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκπληκτική δουλειά, Σοφία μου!!!! Πραγματικά!!! "Είσαι μεγάλο ταλέντο!!! Εγω δεν έκανα κάτι για τις απόκριες. Δεν το χω παιδί μου. Αν ήσουν εδώ θα ταν διαφορετικά....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερό! Υπέροχο, μου αρέσει πολύ!
    Ps: η μαμά φοβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ εντυπωσιακό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος23/2/15 21:40

    Πολύ καλή δουλειά, μπράβο!!!!! κούκλα η μαμά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εξαιρετικο μακιγιαζ! υπεροχη η φωτοσκιαση κατω απο το μαγουλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή